Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 22., szombat

Pizza FRUTTA.... a totális őrület

Mondjuk úgy hogy apás hétvége van... egymagam vagyok... letudtam minden kötelező dolgot.. eltettem a csalamádé második felét, csináltam egy naaaaaaagy üveg vegyes savanyút, pakolásztam a konyhában ( bár most éppen nem látszik rajta..) meg pár apróságot még üvegekbe gyömöszöltem.. elkészült a Mama nadrágja, felhajtottam, elkészült a mazsola... házszámjavító festéket is előkerestem.. szóval a Mamáékat is letudtam.. családi találkozó lett belőle... így egy kicsit tovább tartott.... szóval.. ilyenkor amikor végre tényleg egyedül maradok.. már előre jár az agyam, hogy olyat csináljak, ami totálisan csak az én fogamra való.... pedig a fiúk is szeretik.. de a kísérlet.. az mindig az enyém... :)) és ezt is szeretem, ha már így esnek ezek a napok...

tudom, hogy én ezért , vagy másért megőrültem.. de imádom.... puding próbája az evés.... persze.. szerintem elrontani nem lehet.. csak egy kis kurázsi, hogy a klasszikushoz szokott lélek befogadjon valami mást is...



nos?.... én hálás vagyok.... jó isten tartsa meg továbbra is őrült szokásaimat... :)

Valószínű nem leszek túl népszerű, a gyümölcsös hóbortommal együtt, hiszen ez annyira kilóg a sorból... én a húsimádó.. csajos vacsorának Pizza fruttát csináltam, azaz gyümölcsös pizzát, háromféle sajttal... talán ha egyszer a rántott hús mellé ennek az illatát is odatehetném.. akkor talán több szerencsém lenne.. szóval bocsánat.. de ma ezzel jöttem....


2 dkg olvasztott vajban elkevertem egy kevés őrölt rozmaringot, és egy késhegynyi fahéjat....
 felszeleteltem a barackot és körtét..
25 dkg lisztből készült pizzatészta, mert egy-személyre csináltam.. így feleztem a receptet...
A teljes 2 tepsire való tészta:
50 dkg liszt
2,5 dkg friss élesztő v 7 g szárított élesztő
3 dl langyos víz
2 EVŐkanál cukor
2 mk só
3 ek olivaolaj
nagyon kidagaszt, keleszt :)

kézi erővel jó 25-30 perc dagasztás, és legalább 1 óra kelés, míg duplájára dagad..

pizzatészta: www.antoniokonyhaja.blogspot.hu

tepsi méretűre nyújtottam a tésztát, rugalmas, jól nyújtható... kellemes vele dolgozni :))

 itt lenne a helye a paradicsomnak, de ebben híre-hamva nincs...
..megkentem a rozmaringos fahéja vajjal.. nekem már itt csurgott a nyálam.. nem tehetek róla imádom ezt a kombinációt.. még akkor is ha őrült dolog.. pedig csak kicsit kell "bátornak" lenni.. és nyitni a gyümölcs-sajt ízek felé.... 
 megpakoltam alaposan a gyümölcsökkel.... gorgonzolát és egy kis goudát potyogtattam rá.... a kenésből megmarad vajat rácsepegtettem...

majd meghintettem a teraszomról szedett friss rozmaringgal... egy cseppnyi fahéjas cukorszórást kapott.... besuhant a sütőbe 250 fokra... az alja felé...
 a sütőben, amikor már pirul a széle, csak akkor raktam rá a rendes mozzarellát.. a vízben ázóst, rustikusan tépkedve...
 kisülve a gyümölcs és sajtálom........
 csak úgy omlik le a sajt...... csak ne lenne még ilyen forró.....

annyira örülök, hogy megpróbáltam..... az illata mesés.... a gyümölcsök, a sajt.... a rozmaring és fahéj.. nem viccelek.. álom... 
már a tányéromon..... 

 te döntöd el... csak nézed, vagy kérsz-e egy falatkát....
 nos?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése