Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2013. július 7., vasárnap

fűszervajas csirke.... szalma-saga 2 :)

... hogy folytatódjon a szalma-saga... =bár ma este egy pillanatra még itthon lesz a Panda.. de aztán megint hosszabb időre huss- edzőtábor)... szóval megint csak magamra főztem.. vagy sütöttem... ebédet legalábbis.. mert azért.. melyik anya az aki nem várja haza egy kis csemegével.. nagyra nőtt csemetéjét.. de az megint másik történet.. (persze hogy elmondom, sőt.. meg is mutatom..) .. na de vissza az elejére.. ugye ma fűszer-vajaztam.. és ki is töröltem egy kis darab kockázott csirkével a tálat.. na annak van itt a folytatása.. persze úgy, ahogy én szeretem... gyümölcsösen... :) tehettem volna hagymát is mellé, de gondolatomat messze vitték a mosolygó barackok... amiből egy párat csurgós-csepegősen még reggeli helyett megettem :)... sokszor elgondolkodok, hogy egyedül lenni- átmeneti állapotban, miért is kell literszám főzni, majd rájárni.. ha egyedül vagyok biztosan nem főzök pörköltet, nem csinálok kiló lisztből nokedlit sem.. és nem állok semmi olyannak, amiből sok kellene.. igaz nem sajnálom bekapcsolni a sütőt.. vagy épp olajat hevíteni akkor sem ha magam vagyok...sokszor elmondtam: a mikróm meghalt, másik nem lesz, a fagyasztómba csak kész étel nem fér- lassan más sem..) .. így szívesen főzicskélek egymagamnak is.. ha kedvem szottyan, sőt nem átallok egyszerű desszerteket is generálni... azaz: KÉNYEZTETEM magam.. mert ha más kedvéért szívesen odaállok a tűzhely mellé, pont én magam legyen, akit annyira utálok, hogy nem csinálok??? én vajon nem érdemlem meg?.. dehogynem.. én ezt vallom.. na de csoszogjunk beljebb, mielőtt kihűl...

 fűszervajas csirke mosolygó őszibarackkal és petrezselyemmel szórt sült újkrumplival..

 laza és könnyű.. nem súlyos, tömény.. könnyű és nyári.. mint egy saláta... 

kérsz-e egy falatot?...  se méz, se cukor, se szósz, se mártás.. csak a fűszervaj maga... 
két szem körömkefével sikált újkrumplit egyszerűen kicsit vastagabb karikákra vágtam 
 egyszerűen megsütöttem .. amíg sült... 
 na itt töröltem ki a fűszervajat a tálból a csirkével... 
 serpenyőbe borult a csirke... csak úgy.. "szárazan".. ami persze csalóka, hiszen ott fehérlik rajta a fűszervaj 
 amíg serceg, rádarabolok, két kicsiny zamatos barackot..
 3 perc alatt összesül.. több nagyon nem is kell neki, nehogy kiszáradjon.. megszórtam egy gondolatnyi borssal.. az még járt rá.. és egyszerűen kitálaltam .. hát ennyire egyszerű.. nem is tartott sokáig... hiszen a krumpli is gyors dolog, két szemtől nem is megyünk a falnak.. a többi?.. az pedig csupa egészség  Így kívánok jó étvágyat !


15 dkg csirkehús
2 kisebb édes őszibarack
1 dkg fűszervaj (most a tálból)
egy kis bors...
2 szem krumpli sütve,meg egy kis aprított petrezselyem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése