Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2013. augusztus 9., péntek

MELEG-BEFŐTT

Be kell főzni, mindent ami befőzhető... na amit meg ajándékba kapunk, azt meg pláne.. meg kell becsülni.. én napi 5 üveggel tettem el.. MIT?? HÁT MELEGET!! majd a fagyos télben.. kinyitom,, és érezni fogom, milyen jó is nyáron a kánikula...  meg is van dátumozva, hogy mindig a kellő meleg-konzervemet tudjam kinyitni.. van benne napfény, nyári levegő, kék ég egy kicsi, csak hogy pikáns legyen.. de a maiba került egy kis barack illat.. a tegnapiba málnát csempésztem... variációk száma végtelen...




a Facebook-on is megtalálsz.. például itt:
Gyomro-sokk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése